feliciaodaisy

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Promenad i Kil

Av Felicia Torstensson Björlin - 14 december 2011 21:40

Vid halv i 6 ikväll tog jag och Daisy bussen till  buss/tåg stationen i KIl där vi mötte upp Rebecka och hennes hundar för att gå en promenad. Det var tänkt att vi skulle gå ca 1 mil, men det slutade med att vi gick ca 7 km   Hundarna sprang lösa och skötte sig jätte bra! Daisy kom bra på inkallningarna och skötte sig ganska så bra vid hundmötena. Hundmöten är något vi MÅSTE träna mer på! Freja (rebeckas BC/lajka blandning som är ca 1 mån äldre än D) och Daisy lekte och hade super kul under hela promenaden. Medans Mindy (rebeckas tax) mest va med och höll koll på små ungarna  Det är kul att hundarna går så bra ihop och tycker så mycket om varandra! 

På slutet av promenaden så stötte jag och Daisy även på Sophia, Aussie och Troy. Daisy tyckte att det va jätte kul att få träffa pojkarna, och Aussie tyckte att Daisy va extra trevlig idag eftersom hon fortfadande löper  
Nu ligger Daisy och sover i sin bädd och verkar vara nöjd med dagens bus 

        

 
 
Rebecka

Rebecka

14 december 2011 22:31

Mina vovvar är rätt sleta de med, får nog bära ut dem på kvällskissen tror jag ;)
Detta får vi göra om igen tycker jag snart ! :D

http://www.rebeckasvovvar.bloggplatsen.se

Felicia Torstensson Björlin

15 december 2011 18:01

haha! Ja de tycker jag också! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Kände för att prova på något nytt så jag gjorde en ny blogg! Den här bloggen kommer självklart att finnas kvar, men den kommer inte att updateras.  http://feliciabjorlin.wordpress.com/ http://feliciabjorlin.wordpress.com/ http://feliciabjorlin....

Måste bara börja med att säga att jag älskar att köpa hundgrejer, och den här månaden har jag köpt och fått en massa bra saker!  Eftersom jag fyller år på fredag så her jag redan nu fått en hel del bra hundsaker. Bland annat har jag fått en agility...

Imorse åkte jag och mamma hem till Sophia för att sedan åka vidare till Bitte (en tjej som har får) för att valla. När vi kom fram mötte vi två till kelpiesar från Whyalla's kennel, bland annat Daisys bror Jack  Alla hundar fick träffa fåren och prov...

Presentation


Hej! Den här bloggen handlar om mig Felicia och min hund Daisy som är en Australian Kelpie från Whyalla's kennel. Här kommer du att kunna läsa om allt från varadag, träning och om ett par år även tävling.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundsidor


Ovido - Quiz & Flashcards