feliciaodaisy

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Felicia Torstensson Björlin - 27 augusti 2011 18:33

Efter jobbet kom Sophia hit en sväng så vi gick ut på en promenad. Dock fick bara Daisy och Troy följa med, då lilla Aussie (som faktiskt blivit stor grabb) är halt.

Vi gick en sväng på träningsbanorna här hemma och hundarna verkade tycka att det va heeelt OK! 

Så nu ligger Daisy i sängen och sover IGEN, haha

   

Av Felicia Torstensson Björlin - 27 augusti 2011 12:34

Hej 

Nu har vi precis kommit hem från en marknad. Min mormor och gammelmormor skulle på en marten bortanför grumms, så jag  och Daisy passade på att följa med för lite miljöträning. Vi var där i ca 3 timmar och jag tycker att daisy skötte sig bra, förutom lite hoppande men annars är jag nöjd. Det va riktigt mycket folk på en väldigt liten plats, så jag är nöjd över hur Daisy skötte sig även att det blev virrigt ibland.

 

trött flicka på väg hem

    

Presentation


Hej! Den här bloggen handlar om mig Felicia och min hund Daisy som är en Australian Kelpie från Whyalla's kennel. Här kommer du att kunna läsa om allt från varadag, träning och om ett par år även tävling.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundsidor


Ovido - Quiz & Flashcards