feliciaodaisy

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Happy day!

Av Felicia Torstensson Björlin - 6 februari 2012 19:31

Trots att det har varit en jätte lång och tråkig skoladag idag känns dagen riktigt bra då jag har fått ett par roliga besked! Det första var att Sophia smsade och sa att lapparna osv. hade kommit inför utställningen i Norge den 18 februari. Spänande, nu börjar det närma sig på riktigt (och jag som knapt har tränat något på att ställa )! Det andra var att fritidsledaren på skolan smsade och sa att det fanns en hundgård ledig till  mig och Daisy *äntligen*   Så nu är det bara lite småsaker jag måste fixa innan Daisy kan börja följa med till skolan varje dag. Detta kommer att underlätta vissa saker så himla mycket! 

Jag vet inte om det finns så mycket mer att säga än att jag är en väldigt glad tjej idag! 


För Daisys del har det varit en lugn dag, hon var ensam hemma ett par timmar innan mamma slutade och sen på kvällen va vi ut på en mysig promenad. Jag tänkte sätta mig och klicka henne lite sen om jag hinner, men vi får se.

Om det blir någon träning skriver jag mer sen, kram!

   

 
 
rebecka

rebecka

6 februari 2012 20:06

Åh vad kul Felicia :D
Nu får du börja träna & träna så kommer det gå super bra för er i Norge, härligt att du fick hundgården tillslut också !

http://www.rebeckasvovvar.bloggplatsen.se

Felicia Torstensson Björlin

6 februari 2012 20:23

JA de känns riktigt bra nu! :) Men kan du förstå paniken nu när utställningen är om mindre än två veckor :o

 
rebecka

rebecka

6 februari 2012 20:45

Men gud, jag trodde det var mycket längre tills dess ja, då förstår jag din panik :o Men det kommer gå jätte bra för er, för Daisy är den snyggaste kelpiflicka jag sett !

http://www.rebeckasvovvar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Kände för att prova på något nytt så jag gjorde en ny blogg! Den här bloggen kommer självklart att finnas kvar, men den kommer inte att updateras.  http://feliciabjorlin.wordpress.com/ http://feliciabjorlin.wordpress.com/ http://feliciabjorlin....

Måste bara börja med att säga att jag älskar att köpa hundgrejer, och den här månaden har jag köpt och fått en massa bra saker!  Eftersom jag fyller år på fredag så her jag redan nu fått en hel del bra hundsaker. Bland annat har jag fått en agility...

Imorse åkte jag och mamma hem till Sophia för att sedan åka vidare till Bitte (en tjej som har får) för att valla. När vi kom fram mötte vi två till kelpiesar från Whyalla's kennel, bland annat Daisys bror Jack  Alla hundar fick träffa fåren och prov...

Presentation


Hej! Den här bloggen handlar om mig Felicia och min hund Daisy som är en Australian Kelpie från Whyalla's kennel. Här kommer du att kunna läsa om allt från varadag, träning och om ett par år även tävling.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundsidor


Ovido - Quiz & Flashcards