feliciaodaisy

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Felicia Torstensson Björlin - 6 mars 2012 19:17

Varning för tråkigt inlägg!


Som jag skrev i förra inlägget så va Daisy med i Mariebergsskogen förut. Efter klockan två åkte vi till skolan för att gå på en projektmässa. När den va slut passade jag på att träna lite agility och ta en kort promenad innan mamma kom och hämtade oss 


Eftersom det inte finns så mycket hinder på skolan och det inte är något bra underlag på planen så tränade vi bara 10 minuter och tog det väldigt lugnt. Vi tränade KF på balansen och A-hindret sen tränade vi även lite handling på en tunnel. Daisy va duktig och lyhörd. Jag blev lite extra imponerad av henne när hon skötte sig så bra på kontaktfälten 

Av Felicia Torstensson Björlin - 6 mars 2012 12:30

Just nu är vi i mariebesrgsskogen och har lektioner i holken. Daisy ligger lungt och fint brevid undertiden vi har lektion. Min skolflicka  

Presentation


Hej! Den här bloggen handlar om mig Felicia och min hund Daisy som är en Australian Kelpie från Whyalla's kennel. Här kommer du att kunna läsa om allt från varadag, träning och om ett par år även tävling.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundsidor


Ovido - Quiz & Flashcards