feliciaodaisy

Alla inlägg den 5 april 2012

I förra inlägget glömde jag berätta att jag har anmält mig och Daisy till en inofficiell Rallylydnadstävling. Det är mest för skojsskull och för att se hur hon och jag reagerar på att vara i en tävlingssituation. För Daisy blir det den allra första tävlingen och för mig blir det första tävlingen på mer än 1,5 år (och min första tävling med D så klart)!!! Så snacka om att jag kommer att vara nervös  haha men jag ser fam emot det! Som sagt så är rallylydnaden bara en skoj grej vid sidan av för mig och Daisy. Det känns som ett ganska så bra sätta att träna kontakt och fokus på, plus att vi kan känna lite på hur det är att tävla. Tävlingen är i varje fall den 12e Maj så vi har lite tid på oss att träna, det vore ju kul att ha med en rosett hem 

Av Felicia Torstensson Björlin - 5 april 2012 15:43

Idag var det sista skoldagen innan påsklovet! Under veckan har vi inte gjort något särskillt , utan jag har varit en ganska så tråkig matte... Igår kom Sophia hit efter jobbet så vi gick på en kort promenad och hundarna busade  Som sagt har vi inte gjort något speciellt under veckan så jag har inget roligt att skriva om, men det ska det bli ändring på under lovet! 

Presentation


Hej! Den här bloggen handlar om mig Felicia och min hund Daisy som är en Australian Kelpie från Whyalla's kennel. Här kommer du att kunna läsa om allt från varadag, träning och om ett par år även tävling.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundsidor


Ovido - Quiz & Flashcards