feliciaodaisy

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Felicia Torstensson Björlin - 17 maj 2011 19:58

Hej!

Nu kommer det äntligen upp lite filmer på när jag och Daisy tränar lite här i bloggen 

Vänta på "var så god" (eller vad jag ska kalla det?):

Inklickning av ligg (har dock gjort detta ett par gånger):

Börja lägga in ligg komando:

Och så här långt har vi kommt med sitt nu:

Med sättandet så har vi jobbat på precis samma sätt som ded ligg.


Jag är så glad över att Daisy går in med en så positiv inställning när vi tränar! Det spelar ingen roll vad det är vi ska träna eller vad vi gör så är hon lika positiv och arbetsglad. Även om hon inrt färstår rikrigt, sötan 

det va väll allt jag hade att säga nu, kram!  
 
 

 
   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Den här bloggen handlar om mig Felicia och min hund Daisy som är en Australian Kelpie från Whyalla's kennel. Här kommer du att kunna läsa om allt från varadag, träning och om ett par år även tävling.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundsidor


Ovido - Quiz & Flashcards