feliciaodaisy

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Felicia Torstensson Björlin - 28 maj 2011 13:13

Hej!  

var annan helg bor jag och lilla Daisy hemma hos min pappa som bor en bit utanför Karlstad.

Vi har nyss varit ute på en kort promenix. Annars så händer det inte så mycket när vi är här.

Bild från igår  


Kursen:

Jag tänkte jämt bara skriva lite kort om kursen som va i Torsdags också efetrsom jag har glömt att göra det.

Vi började med att gå igenom det vi gjorde förra veckan och sedan så utvecklade vi någta av dom övlingarna. Namnövningen utvecklades till att hunden skulle gå ett par steg framför en och ha fin kontakt. Sedan gjodere vi ett par inkallnings övningarm och lite mer smått och gott. 

det vi gjorde som jag kommer att få träna mäst på är en avslappningsövning, där man hålle hunden i famnen utan att släppa den tills den är helt avslappnad. Det tyckte givetvis Daisy va jobbigt för hon måste ju springa runt nästan hela tiden. haha  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Den här bloggen handlar om mig Felicia och min hund Daisy som är en Australian Kelpie från Whyalla's kennel. Här kommer du att kunna läsa om allt från varadag, träning och om ett par år även tävling.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundsidor


Ovido - Quiz & Flashcards