feliciaodaisy

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Felicia Torstensson Björlin - 31 juli 2011 23:52

Fredag: Jag, mamma och Daisy åker upp till Ransäter ett par timmar för att titta när Sophia ställer Aussie och håller tummarna för dom.

Vi träffar även Daisys uppfödare och ena syster.

På eftermiddagen vid 16-tiden åker vi upp till brukshundklubben och träffar Anna för lite träning, men vi åker inte där ifrån för än det att klockan är ca 19.30 tror jag. Jag fick mycket hjälp, goda råd och inspiration av Anna, TACK för det! 

När det va dags att börja röra sig hemmåt hade lydnadstävlingen på klubben dragit igång så vi gick för att kolla på den en snabbis eftersom Sophia och Aussie tävlade.


Lördag: Sophia kommer och hämtar mig och Daisy, och lämnar av Troy här strax innan 9. Sen bar det av mot Ransäter igen där det väntade oss en mysig heldag med fina resultat. Vi träffade även Daisys syster (igen) och mamma, roligt men snabbt återseende eftersom vi då var på våg hem.


Vi tackar alla för en rolig helg och grattar Sophia och Aussie åter en gån för fina resultat i utställning och lydnad!

    



Jag måste ju bara tillägga att Daisy sov hela kvälen igår och har sovit väldigt mycket idag också. De senaste dagarna har varit jobbiga för bebis!

   

Kramar från oss  

Presentation


Hej! Den här bloggen handlar om mig Felicia och min hund Daisy som är en Australian Kelpie från Whyalla's kennel. Här kommer du att kunna läsa om allt från varadag, träning och om ett par år även tävling.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundsidor


Ovido - Quiz & Flashcards