feliciaodaisy

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Felicia Torstensson Björlin - 11 januari 2012 22:07

Klockan  17.40 kom bussen som tog mig och Daisy till Kil för att möta upp Rebecka, Mindy och Freja för att gå en promenad. Bussen var nästan fullpackad när vi gick på och det fanns massa störande moment, men Daisy skötte sig fint! Eftersom det var så mycket folk på bussen kunde Daisy inte sitta brevid mig i sätet som hon brukar, utan hon fick stänna kvar på golvet men de var helt OK det med tyckte hon. När vi väl kom fram till Kil blev Daisy överlycklig när hon fick syn på sin Freja  dom är så söta! Vi gick iväg och promenaden hamnade på ca 6km tror jag? Hundarna busade och skötte sig bra, precis som vanligt   Det blev en del hundmöten och möten med "vanliga" fotgängare.

I slutet av promenaden när vi var på väg in i Kil igen fick Daisy gå lös, hon gick inte lös mitt i Kil men ändå väldigt nära. Det fanns en ganska så trafikerade väg brevid trotoaren och olika hus på båda sidorna av oss. I varje fall skötte hon sig JÄTTE bra! Över förväntan Jag visste ju att det skulle gå helt OK eftersom hon är så duktig min tjej, men att hon var så himlans bra gjorde mig riktigt stolt! 

       

Presentation


Hej! Den här bloggen handlar om mig Felicia och min hund Daisy som är en Australian Kelpie från Whyalla's kennel. Här kommer du att kunna läsa om allt från varadag, träning och om ett par år även tävling.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Hundsidor


Ovido - Quiz & Flashcards